Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

γιαπ

είπα να γράψω κάτι
μετά το πρίν
και πρίν το μετά

δηλαδή για να σου εξηγήσω

κάτι τώρα που έχω αρκετά στοιχεία πάνω απ’ το τίποτα
και πολύ λιγότερα απ’ τα αναγκαία

που λες λοιπόν
σήμερα σκεφτόμουν πως ποτέ δεν με ενδιέφερε ο τζόγος ή το ποντάρισμα και θυμάσαι κάποτε
εγώ ήμουν μέσα στην ενασχόληση με όλα τα παρα-αθλητικά
αλλά ποτέ δεν μου έκανε κλικ
ούτε να προβλέψω ούτε να ποντάρω

θα το κάνω τώρα λοιπόν
κατεβάζουμε τις ενδεκάδες μας να παίξουμε
εσύ πιστεύεις πολύ στο ρόστερ μου
όποιος παίκτης και να παίξει για σένα είναι αστέρι
με βλέπεις να κοουτσάρω τις πτυχές μου
απορείς
γοητεύεσαι
με θαυμάζεις
νιώθεις μικρός

και γω;
εγώ σε φοβάμαι
γιατί έχω να παίξω τόσο πολύ καιρό
που καλά-καλά έχω ξεχάσει
ψάχνω τις εμφανίσεις μου
κι ας ειναι στάνταρ χρόνια τώρα

φοβάμαι να δω τα προγνωστικά κι ας είναι όλα υπερ μου

υπερ μου εννοώ, να γίνει αυτό που θέλω
που θέλω εσένα

εσύ απλά αρχίζεις να καταλαβαίνεις
και μου βάζεις θαυμαστικά
και μου εξηγείς με υπομονή
απ’ αυτή που εγώ δεν έχω
γιατί δεν μου χρειάζεται
γιατί είμαι πάρα πολύ γρήγορη
και συ με σταματάς
και μου λες πάμε πάλι
και γω προσπαθώ πιο αργά να σου μιλήσω
και μετά τραγουδάω, λέω ‘μπλιμπλιμπλιμπλιμπλιμπλα’
σε κοροϊδεύω για να σταματήσεις να σκέφτεσαι
και να κεντράρεις στα χείλη μου που είναι κεραμιδί απο φυσικό τους


μετά πάω σπίτι
παγώνω το χαμόγελό μου
θυμάμαι όλα αυτά τα πράγματα που είμαστε εμείς οι άνθρωποι
σε αποδομώ
σε αντιπαθώ
δεν θέλω πολύ να σε δω γιατί θέλω να με φιλήσεις πάρα πολύ
αλλά εγω δεν θέλω να κάνω τίποτα γι’ αυτό
μετά στεναχωριέμαι

θυμάμαι όλους τους λόγους που δεν θέλω
και καταλήγω να σε θέλω κι άλλο
τώρα
πολύ
και να μην φτάνει το αύριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου