Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

melting

όχι άλλο
όχι πια

ο έρωτας εμπεριέχει τη βία
του κατασπαράζω
και γω
βυθισμένη στο σπαράζω
εμμονικά αρνούμενη την παραδοχή

αδυνατώ να υπάρξω στον έρωτα
αδυνατώ να πράξω βίαια
καταστροφικά και βουλημικά
δεν θέλω να σε φάω
δεν θέλω να σε ξεσκίσω
δεν θέλω να σε χωρέσω μέσα μου με βία

θέλω να σταθούμε δίπλα
να λυγίσω τόσο
να ρευστοποιηθώ
να λιώσουμε παρέα
και να ενωποιηθούμε για λίγο

θέλω να λιώσουμε
όχι να αναμειχθούμε βίαια σαν στερεά
που πάντα θα μένουν ευδιάκριτα
στο βάζο

δεν θέλω να παραδοθώ σε κανένα και σε τίποτα
σε κανέναν και καμία

απέναντι στο έμφυλο
στο έκφυλο
στο άφυλο
δεν έχω να υποκριθώ
                                                                  δεν είμαι άντρας πια
αυτό το “πάνω και έξω” που φουσκώνει
και προβάλει
επιθετικά
                                                                  έκοψα τον πούτσο μου


θέλω να λιώσω να λιώσω
να λιώσουμε
όχι άλλη βία
δεν έχω κουράγιο πια να ξεσκιστούμε
να λιώσουμε 
έλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου