Τρίτη 1 Μαΐου 2018

μόνο μπροστά

"we got the best of both worlds” μου λες
-meaning brain and mind
meaning reaction and interaction-
          οδεύοντας στο μέρος
                   μακριά απ’ τον παράδεισο
χιώσαμε το θεό απόψε
το ξέρεις
με δύο λέξεις και χαμόγελο απ’ το στόμα μου
ας μη θαρρεί πως είναι κάποιος, επειδή τον προσκυνάμε ε;

και το χειρότερο ή καλύτερο
-ή τίποτα απ’ τα δύο-
είναι πως δεν σκέφτηκα ποτέ το ενδεχόμενο του ‘ναι’

χωρίς το πραγματικό δεν θα πετούσαμε
φτάνεις πρώτη 
“έρχομαι” σου λέω
και ζητάς ακόμα συγγνώμη
που κάνεις το αγαπημένο μου πράγμα
     -κοίτα που φτάσαμε
                     ή που μαστε ακόμα  -

το πρωινό σκαλοπάτι είναι πάντα αυτό
της μεγάλης αλήθειας
k αυτά
Κ εσύ
με ό,τι ηρεμεί το καθένα μας.

-
ένα χρόνο πριν ακριβώς
συζητούσαμε μόνο την αυτοκτονία
έλα δες ρε
έλα δες
έλα
έλα να σε μάθω
πως απλώνεται το “είναι” σου στο σώμα σου
έλα να σε μάθω το release
τί θα πεί με σπάω με λιώνω
μέχρι να βρω τί κατοικεί στα έγκατα μου
έλα να δεις τί θα πει αποδόμηση
χωρίς παραίτηση
και τί
μπαίνω στο τρανς
και η ζωή είναι το πιο απελευθερωτικό πάρτυ που ποτέ θα πας.

-
μακάρι να μπορούσα
να μοιραστώ
όλα όσα έχω δουλέψει 
και τώρα όποτε θέλω
μεταμορφώνομαι σε
πήγασσο
και
ιππόκαμπο.
-
όταν γυρνώ και βλέπω τους πενήντα στατικούς
θυμάμαι πως κάποιους δεν τους πιάνει
ούτε η τετραπλή αγωγή υπέρτασης.

γι’ αυτό και μεις
στα φαρμάκια
χρωστάμε μόνο 
τα μάγουλα κιμά
και τις κόρες μπελαντόνες.
-
ο κύκλος των υπαρξιακών
δεν γυρνά πίσω
μόνο μπροστά τον πας και πάρ’το δρόμο πριν σε ρουφήξει ο χωματόδρομος
“μόνο μπροτσά” 

'μην κοιτάς πίσω, σου λέω
χόρευε'
“μόνο μπροστά” 

.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου